Isnin, 12 April 2010

Back on track.....

Pada jam 1.48 pagi aku menulis blog ni....KNP?????? ini adalah disebabkan cuaca panas yang mendesak aku untuk keboringan sebegini rupa... ya allah.memang panas sangat.. baring sekejap jek da berpoluh.... roomate2 kesayangan ku yang lain sedang mengdap buku diaorang dan juga laptop.. tak pelah diaorang ada gak keje...hehehhe

PARTY WING..

Baiklah...kita mulakan keupdatean blog saya dengan party wing saya. Party wing yang dirancang oleh adik2 junior kitaorang dah jadi majlis doa selamat dan juga bacaan yassin..heheh... alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..

Syok gak dapat makanan yang sedap sangat2 mlm tu.. ayam masak merah, acar timun dan nasik.. teasa mcam makan dekat eknduri kawen jek..huhu.. bebudak ni spprting giler...seronok sebenarnyha melayan kepala diaorang... yelah dak sem ni ramai dak part 2..so meriah r sikit..walaupun ada sesetengah yang buat perkara yang tidak menyenangkan..

Well,,just forget about it.. I want to show some picture from the party...
Ini Roomate saya...

Ni lah bebudak wing saya









2 ulasan: